jthelin

Alla inlägg den 29 november 2013

Av jessica - 29 november 2013 10:02

vaknade vid halv 10 då gick jag upp och klädde på mig till myskläder sen kollade jag till smulan sen så gick jag ner till hundarna och dom blev super glada bäbisarna   sen så släppte jag ut dom för att dom ville medans jag fyllde på brukarna med mat sen så släppte jag in dom och sen så fick dom mat sen så gick vi en kortis sen så släppte jag dom på gården så dom fick lek lite granna   sen så gick vi in och då gjorde jag frukost till mig sen så kollade jag på tv en stund   nu kollar jag lite på datorn sen så ska jag spela lite spel på fb sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på lite musik 3   sen så i morn så ska jag till stallet och hoppas jag får rida Rita eller Shakira   sen så är det fredag och pappa fyller år i dag grattis till vädrens bästa pappa   sen ska vi äta go mat i dag vi skulle äta kina mat eller var det nu va vi skulle äta sen så är det idol!!!! hoppas Elin går vidare HEJAR på henne   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards