jthelin

Alla inlägg den 7 november 2013

Av jessica - 7 november 2013 10:20

vaknade av att hundarna skällde så då kunde jag inte somna om så då fick man gå upp och klä på mig sen så myste jag lite med smulan sen gav jag henne lite mat sen så gick jag ner och tittade på Lindsy när hon låg där vid trappan sen när hon såg mig vart hon glad och viftade på svansen sen kom lilla Kelly så då gick jag ner och myste lite med dom sen så frågade Erika om jag ville kolla på en film med henne men var inte så sugen på att kolla på film just då hehe   nu sitter jag vid datorn och spela Candy Crush   snart tror jag hehe så ska vi gå ut med hundarna får se vart vi kommer gå då hahah sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik vet inte än vad jag ska lyssna på   sen så i dag så ska jag till stallet ska bli roligt kommer då få träffa bäbisarna Rita och Shakira   kommer rida Shakira i dag då får se vart vi kommer rida i skogen hehe det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards