jthelin

Alla inlägg den 27 november 2013

Av jessica - 27 november 2013 13:00

vaknade vid halv 12 så då gick jag upp och bytte om till myskläder kollade till smulan gick ner till hundarna vart super glada bäbisarna   gav dom mat sen gick jag ut med dom en kortis sen när vi kom till backa så släppte jag dom på gården så dom fick leka lite granna sen så kom mormor hon hade vart någon stans med bilen så då prata vi lite granna sen så åkte hon då gick jag till hundarna och tog in dom fixade sen frukost till mig   sen så kollade jag på Kelly hur hon mådde när hon bajsade ute för hon är lös i magen stackarn   mamma fick gå upp efter två timmar hela natten stackars bäbis men jag tyckte hon mår bättre i dag hoppas det går över snart nu så sitter jag vid datorn och kollade på olika bloggar och kollar lite på fb och spelar spel och lyssnar på musik   sen så ska jag nig spela lite sims 3 har kommit ganska långt fick ju ladda ner spelen igen så gjorde ny familj och dom har två stjärnor så lite kända är dom i alla fall   sen så kommer nog Erika hem snart hon har varit i stallet och så till mig att hon var på vägg hem så får se när hon kommer dårå det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards