jthelin

Alla inlägg under juli 2013

Av jessica - 31 juli 2013 18:06

japp sov hos ronja till idag var roligt;) vi snakcade på skype med massor så det var roligt   vi somnade typ vid 3 eller nått sen var vi tvugna att gå upp för vi behövde dricka och så. när vi vacknade så var kl halv 1 kaske lite mer för vi somnade om så sen gick vi upp och åt frukost vi åt räckmacka    sen så bytte vi om till bad kläder och bade i hennes polll fet skönt det var varmt så ennu skönare  sen kl 3 så åkte  jag hem   när jag kom hem så häslade jag på hundarna sen gick jag upp på rummet och lyssnade på musk   då somnnade jag heheh sen när jag vaknade efter så åskade inte roligt men men det kommer någon gång så kunde inte kolla på tv då.... sen åt vi. sen i kväll eller nått så ska jag och ronja skypa ska bli roligt   vi får se om det är någon som kommer vara med eller inte just nu lyssnar jag på musik     och kollar lite på bilder sen ska jag kaske kolla lite på saker  snart åker jag til ullred ska bli roligt ska köpa massa med saker    sen ska jag flytta hahaah nej men bytta rum så ska sova högst uppi stället för andra våningen vi bor i hus... så då kommer jag få störst rum   ska bli så skönt och mycket närmare tilll toan om man blir typ nödig typ på kvällranra och så sen sliper man folk som kan kolla in och så... men det var typ allt hejdå  

Av jessica - 30 juli 2013 15:52

japp ronja sov här från i går till i dag   vi hade jätte roligt och så vi vaknade typ vid 12 och somnade vid 3 eller nåt just nu lyssnar vi på musik   och sen ska vi dra ner till stan sen efter det drar vi hem till henne och ska sova där ska bli nice sen kanske vi ska nu sitta vid ett chatt ställe vet inte än    vi får se hur det blir heheh sen på längtar jag tills lördag för jag ska rida lektion då ska bli roligt   sen är man lite ledsen för att smulan har som en knöll kansek blivit biten av en rom eller nått så hon var halt då men inte nu eller vad man ska säga och hon är ganska gammal 27 år är ganska gammal för en häst     sen är rita  lite halt fast typ inte nu eller vad man säger aa men det var typ allt  hejdå  

Av jessica - 29 juli 2013 18:14

japp nu kan jag börja igen har varit på ridläger därför jag inte har bloggat på länge nu och inte typ inte orkat   men nu ska jag komma igen men det i alla fall  har variti stallet i går och pysslade om den bästa smulan    sen har jag varit i stallet i dag med   vi hade stall mötte gick bra sen skulle vi göra klart stallet då hjälpte jag till då gav jag smådjuren som vi säger   gick hålla koll på kattungrana så dom inte smiter för då blir dom inte tama   just nu lyssnar jag på musik     och i dag ska ronja sova oss mig ska bli roligt   det var typ allt hejdå    

Av jessica - 21 juli 2013 10:45

i går när jag vaknade så hjälpte jag pappa med grejer sen när jag kom hem så kom madde för hon skulle låna en kläning fråb erika   sen åkte vi till stallet så då fick jag charmör på ridlektionen var kul har inte ridit han på länge så det var roligt   sen så skulle vi rida ner dom till hagen vid knorran från strångsjö var en bra bit tog fem timmar så fick jätte ont i rumpan    men annrs gick det bra fick rida schakira då var och roligt  sen stnnade vi vid djulo och fika sen red vi vidare sen när vi typ kom in i knorran så såg vi en orm och den levde så litte läskigt tycker inte alls om ormar så   men gick bra sen när vi var framme så fick vi sölja av dom sen så åkte jag erika för vi hade fåt gäster så vi kunde inte släppa ut dom då men gick bra   så när jag kom hem åt jag och pratade litte sen orka jag inte va med mer så jag gick och kollade på tv i stället i dag när jag vaknade åt jag fruksot och myste med hundarna och kollar lite på bilder som jag tog på smulna har jätte mycket kanske lägger upp några   nu lyssnar jag på musik     och packar lite mer för nybygget    det var typ allt hejdå   bilder på  smulan och reva         

:)

Av jessica - 19 juli 2013 20:51

när jag vaknade i dag så fick jag reda på att jag skulle klippa mig så det blev äta fort och kasta på sig kläderna typ  så då frägade jag i rosa och lilla och mer färger   sen när jag kom hemså myste jag med kelly   sen städade vi ur ferådet det behövdes värkligen hehe   sen efter en stund palla jag int hjälpa till så jag kollade på tv då i stället nu lyssnar jag på musik     och har börjat packat för nybygget lite sent kanske men åker på söndag så det är nog inte så sent    sen väntar jag på att ronja ska kolla klart på en film så vi kan cama på skype   om hon vill och så...  undar vem jag får rida i morn på lektionen hoppas på shakira eller rita om hon mår bättre lilla bäbisen   sen så ska jag och erika då hjälpa till och rida ner dom till hagen det är ganska långt tycker jag typ där jag bor fast inte hehe   kommer nog inte kunna blogga kanske på hella veckan på nybygget vi får se men hoppas om det funkar på mobilen har inte funkat än   aja sen har jag bytt bild på skype och så det ar typ allt hejdå  

Av jessica - 17 juli 2013 16:49

när jag vaknade i dag så gick jag ner så kom pappa och sa att mamma och erika var oss mormor sen gick han ut på gården för hundarna var där. så jag gick ut till honom och sa till pappa att jag gå till mormor med hundrana pch det gjorde jag sen när jav var där så var min moster också där så jag satte mig ner så började dom parta om ner hon var i utomlnas var dom åt och vad som hände och så   sen när dom paratade färdigt så kom erika hon hade klipt gräs matan så då var hon klar och satte sig så såatte jag mig mitt i mot henne sen och fick lite ficka av mormor var supper gott   sen när hade vart där en stund så gick vi hem när vi var hemma så var jag och erika ute en stund ch solade lite så skönt hehe   just nu lyssnar jag på musik     och funderar på om jag ska spela sims 3 eller inte. sen ska ska mamma och pappa bort vid 6 så då blir det bara erika och jag    då kanske vi ska äta pizza eller något annt vet inte än vad jag vill ha hehe   sen längtar man till i morn för då ska man åka till havet igen på våran ''plats''  så då kan man sola ennu mer och bada enu mer   det var typ allt hejdå      

Av jessica - 16 juli 2013 17:46

har badat i havet var jätte skönt fast kallt   så vi hade en grej som flöt så jag hade den sen kom lindsy simades till mig sen simmade vi in i land samtidigt tycke jag var ganska koolt heheh   sen efter vi hade badat så solade jag och sen hoppade vi i igen var jätte skönt sen så åkte vi hem och på väggen så stannde vi för vi skulle köpa sims 3 vi köpte två stycken   nu sitter jag vi darton och kollar lite på bilder   och nu ska jag instelera sims 3 så jag kan börja spela dom det var nog allt hejdå    

Av jessica - 14 juli 2013 17:38

i går så var jag  sallet hela dagen var ganska jabigt efter ett tag för det kändes som jag skulle svima med det gjorde jah inte    jag fick rida reva i går   sen så såg vi att rita var halt så det var inte roligt   sen så bade vi i stor sjön var jätte skönt och roligt   vi hoppade och dök sen så körde vi typ kuli vattnet var också roligt   sen när vi gick upp en var kvar i vattnet så stog vi och kollade på så kom en så och vad glor ni på typ   och det var typ gubbar och tanter    sen så sa en av dom förstörde vi nu när vi kom vi sa nej   men klart dom inte för stör när vi ville bara gå upp för det började bli kallt och sen skulle vi hålla lite kol på en vår kompis sen när hon gick så var hon när på attt ramla på mig  vi trodde typ då att dom var fulla eller nogåt   sen i dag så var jag i stallet hella dagen var okej   sen när vi var klara med allt så red vi ner hästarna till hagen sen gick vi till backa. nu lyssnar jag på musik     och ska äta pizza   ska bli gppt är typ jätte hungrig sen ska jag spela lite sims 3 ahahah   vi vaknade kl typ kvart i 6 för dom kom en och sa god morgon kan ni hjälpa mig med häst eller nåt   så vi klädde snapt på oss för vi hade natt kläder på oss sen när vi kom ut och kollade var han var sen så såg vi att två hästar hade smitit och stog i andra hagen   fast det gick bra så vi tog in sen där dom skulle stå och så gav vi dom lite hö så dom skulle äta där i stället för där   det var typ allt hejdå  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards