jthelin

Alla inlägg den 11 november 2013

Av jessica - 11 november 2013 12:38

vaknade av att Erika kollade på Harry potter så kunde inte somna om då så gick upp och fixade lite på rummet sen gav jag smulan lit mat   när jag kom ner vart hundarna jätte glada så myste lite med dom sen så satte jag mig i soffan och kollade med Erika när hon kollade på Harry potter sen så gjorde Erika mat då släppte jag ut hundarna så länge sen åt vi mat och kollade lite på tv   i går så var det bara cill hell dagen pappa och jag gick ut med hundarna sen när vi om hem så gick vi till mormor och fikade sen när vi om hem så kollade vi på film det var det som hände i går hehe   snart så ska Erika åka på något som då blir man hemma själv en stund skönt haha sen när hon kommer till backa så ska vi gå en promenad med hundarna innan vi åker till stallet för hon har det sen så ska vi åka till Hulta för att ta grönt kort tagga   så det är därför jag åker med ut till stallet för annars blir det så krångligt nu så spelar jag lite spel på facebok dom är så roliga så jag sitter typ jätte länge och spammar spelet   hehe men nej man har olika många liv så det blir inte så länge men det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards