jthelin

Alla inlägg den 13 november 2013

Av jessica - 13 november 2013 12:00

vaknade av att Erika väckte mig så då låg jag var en stund sen gick jag upp och bytte till myskläder sen gick jag ner och då blev hundarna jätte glada   sen satte jag mig i soffan och kollade på vad Erika kollade på för film sen så skulle hon göra pannkakor så då gick jag med till köket och tog en choklad bit sen gav jag en till Erika för hon ville också ha hehe sen så satte jag mig vid datorn och kollade på bilder som jag trodde var borta men dom fanns kvar   nu så lyssnar jag på jul musik för Erika vill skena jul känslan hehe så då lyssnar jag på det   men ska snart sätta på mig hörlurarna och lyssna på min musik   sen så spelar jag ett roligt spel sen efter en stund eller nått så tänkte jag spela sims  3 för har kommit så långt min äldsta son har flyttat hemmifårn så jag spelar på han nu hehe   sen så ska jag och Erika gå ut med hundarna får se hur långt vi kommer gå då hehe Kelly tycker det är jätte roligt att ut så hon skäller ganska mycket i bland som man vet inte vad men vi håller på ätt träna bort det men går inte så himla bra   aja det kanske blir bättre när hon blir äldre haha det var typ allt hejdå          

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards