jthelin

Alla inlägg den 26 november 2013

Av jessica - 26 november 2013 10:51

vaknade nån stans vid kl 8 då gick jag upp och åt frukost sen bytte jag om och fixade mig sen så gick jag ner och myste lite med hundarna sen så åkte jag till skolan   vi hade musik roligt roligt sen efter ett så gick jag till tallås för mamma jobbar där så skjussade hon hem mig sen så åkte hon igen då gav jag hundarna mat men inte lika mycket till Kelly som hon brukar får för hon är lite lös i magen stakarn   sen så gick vi en ganska lång promenad sen så när vi kom till back tog jag in posten och släppte hundarna på gården så dom fick leka en stund sen tog jag in dom och då var dom så trötta så dom la sig i soffan med mig så somnade bäbisarna   nu lyssnar jag på musik och ska kolla lite på fb och spela spel på fb som vanligt   sen så ska jag spela ett spel på mobilen man dejtar en känndis   men jag är gnaksa dålig på det hahaha är i hop i alla fall med honom   det är i alla fall bra nu är det bara kvar att flytta in hos honom och gifta sig hoppas det blir snart dårå   sen så blir det åka vägg till skolan igen vid 2 för att fixa lite grejer med datorn. sen efter det så ska jag nog spela lite sims 3   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards