jthelin

Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

kan knappt andas :(

Av jessica - 21 maj 2014 13:37

i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det värsta jag vet hatar det för man kan inte sova och så så gjorde ju då inte så mycket eftersom jag var sjuk kollade lite på tv och data sen så gick jag en jätte kort bit med hundarna så dom fick göra sitt   sen så hade jag lite feber på kvällen inte roligt sen så i går mådde jag lite bättre var bara täpt i näsan och så sen hade jag rätt så svårt att andras blir värre också när jag har asma.... sen så åkte jag till duve där så jag kommer var där en dag till innan hösten kommer så ska jag börja där nervös men det kommer nog gå bra  sen när jag kom hem så var jag helt slut hehe hade tagit alvedon så det hjälpte då i alla fall släppte ut hundarna på tomten för orkade inte gå en kort bit med dm.. sen så la jag mig i soffan och kollade lite på tv somnade också hehe sen så satt jag vid datan och spela lite sims 3   i  dag så var jag på hunddagiset fick gå med Melwin gick super förutom när han ville bada i sjön där och det ville inte jag för jag ville inte bada när jag är förkyld och så hehe men gick bra sen när vi kom till backa så var jag oss Sabina och hon somnade i mitt knä söta lilla vovven  sen så kom Erika och hämtade mig då köpte vi var sin Dricka gott   sen när vi kom hem så kollade vi lite på tv gick en kortis med hundarna sen så åkte hon till backa till jobbet nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik  mår inte bra i dag häller nu så nyser jag som tusan skit jobbigt sen är jag för kyld också sen så täpt i näsan så jag måste andas genom munnen inte roligt igen bra start på veckan ska jag säga   aja hoppas det blir bättre snart ska i alla fall till stallet i morn hoppas jag mår bättre då än vad jag gör nu... men aa det var typ allt hejdå    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 17 maj 2014 19:33


i torsdags så var jag på hunddagiset fick gå med lilla Sabina mysigt och roligt en liten söt valp  sen så åkte jag till stallet red bäbisen Rita gick super red barbacka så skönt och mysigt haha   sen fotade vi lite vid sjön där också sen så i  går så...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards