jthelin

Alla inlägg den 9 november 2013

Av jessica - 9 november 2013 14:20

sov jätte länge sen gick jag upp kollade lite på vad smulan gjorde sen så gick jag ner och då var hundarna ute med pappa så då satte jag mig i soffan och kollade på tv sen kom mamma med frukost   sen efter en stund så kom pappa kom hem med hundarna så blev hundarna super duper glada så myste en stund med dom sen så bytte jag om till ridkläder   sen så åkte vi till stallet fick rida Shakira  vi hade hoppning och dressyr gick super bra jätte nöjd med bäbisen fast det dåliga var att det regnade   fast jag glömde det när vi började rida hehe sen så åkte vi hem sen när jag kom hem så slängde jag av mig kläderna och hoppade in i duschen  sen så bytte jag om till myskläder se gick jag ner och kollade lite på tv nu sitter jag vid datorn och funderar på vad jag ska spela för spel     sen så ska jag spela lite sims 3   och lyssna på musik   det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards