jthelin

Alla inlägg den 8 november 2013

Av jessica - 8 november 2013 17:17

vaknade ganska tidigt för jag kunde inte somna om så då kunde jag lika gjärna gå upp och fixa lite på rummet sen så bytte jag till myskläder sen så har jag och Erika kollat på pirates ofkaribien (stav) hehe det är så himmla bra hehe   sen så efter det så kom mamma hem med mat ganska bra för då var jag jätte hungrig sen så gick jag och mamma ut med Kelly och Erika gick ut med Lindsy   då passade jag på att träna Kelly lite granna sen så släppte jag Kelly på backgården sen kom Lindsy och då lekte dom jätte mycket sen så åkte jag och mamma och hämtade pappa sen så åkte vi hem igen sen så åkte dom igen för att handla mat och lite mys och så nu spelar jag lite sen så ska jag spela Candy Crush sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik till   för jag brukar inte villa höra ljudet från sims i bland hehe så då brukar jag lyssna på musik sen när mamma och pappa kommer så kommer vi nog ha fredagsmys   sen så längtar jag tills i morn för då ska jag ridalektion hoppas på att jag får Shakira eller Rita  det var typ allt hejdå          

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards