jthelin

Alla inlägg den 17 november 2013

Av jessica - 17 november 2013 14:21

i går så var jag i stallet hela dagen och fick rida Charmör på ridlektionen vi hade hopning gick super bra sen när jag kom hem så gick vi sen till mormor för vi skulle äta där var jätte got sen fick vi efter rät   i dag ska jag väl ganska länge när jag vaknade så gick ner och kollade lite på tv sen så skände jag att jag mår inte bra men igen fattar det... senare i dag så åkte jag och Erika till stallet för vi skulle städa sen så åkte vi hem nu lyssnar jag på musik   och kollar runt lite och ska kolla på någon film om jag hittar någon bra sen så hoppas jag att jag får vara hemma själv en dag eller två så jag för slippa höra att du inte orkar något och så   ganska jobbigt men det är typ bara att höra och inte bry sig om det men det är jobbigt när dom vet att jag inte mår bra men behandlar mig som det inte hade hänt dom vet vad som hände mig och allt ibland känns det som man bara vill släppa taget..    men jag kämpar på ändå men det är ju ändå jobbigt när dom inte stöttar en eller säger bra du gjorde det är i alla fall något men nej nej säg bara du måste göra det du kan inte stanna hemma eller du orkar ju fan inget eller sluta ljug men det stämmer ju inte!!!! jag stannar fan inte hemma jag kämpar på så gott jag kan ni kanske inte vet vad som har hänt mig men om ni VISTE det skulle ni säkret för stå varför du tycker det är jobbigt att prata om vissa saker och så och man tar en dag i taget om du klarar att vara dör i en sekund eller nått då är ju det bra eller att man kanske säger hej till den personen det var inte meningen att skriva allt det där här men var bara tvugen att få ut et bara... vill bara tacka mina så  bäbisar som får mig att kämpa varje dag     kommer bilder på dom     det var typ allt hejdå              

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards