jthelin

Alla inlägg den 15 november 2013

Av jessica - 15 november 2013 12:49

vaknade av att jag typ inte kunde andas börjar bli förkyld inte roligt  så då gick ja upp och bytte om till myskläder sen när jag gick när så blev hundarna jätte glada så myste lite med dom sen satte jag mig i soffan och pratade med Erika sen på en gång så gick Erika ut med Lindsy och jag skulle gå med Kelly hon var jätte duktig skällde inte en ända gång   sen när vi kom hem så kom Erika samtidigt så vilken bra tajming   nu så ska jag spela lite spel på fb sen så ska jag kolla på nån film om jag hittar någon bra och nån jag vill se   sen så blir det fredags mys i kväll hoppas vi kommer äta något gott och så vi kommer nog också kolla på idol undrar vem som kommer åka ut     har typ igen favorit än men men det kommer nog sen så ska jag kanske spela sims 3 och lyssna på musik som jag gör nu   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards