jthelin

Alla inlägg den 4 november 2013

Av jessica - 4 november 2013 11:29

japp vi hade jätte roligt på ahloowween kvällen dom blev skrämmnda och hade ändå roligt så det blev ju super roligt          sen så i lördags så fick jag rida Rita   gick super duper bra hon var jätte duktig så är så glad över henne hehe lilla prinssensan   sen så hade vi stallmöte gick också bra sen när vi var klara med det så fikade vi jätte gott     sen när vi var klara med allt så åkte vi hem sen så i går så gick jag och pappa och hundarna   en lång promendad dom tyckte det var jätte roligt och så släppte vi dom sen så fick leka lite i skogen sen kom hem hem då kollade jag lite på tv och så sen så åkte jag Erika och mamma och Lindsy   till kyrkogården för att tända ett ljus för morfar     så då pratade mamma lite sen så cyklade vi hem när vi kom hem så var vi jätte blöta för det regnade och då hade pappa backat en äppelpaj super gott sen så kollade jag lite på tv och så sen så i dag när jag vaknade myste jag lite med smulan sen så gav jag henne lite mat sen så gick jag ner då blev hundarna super glasa så fick hälsa lite på dom sen så satte jag mig och kollade lite på mobilen   sen så tänkte jag spela lite sims 3 har inte gjort det på ett jag för har inte hunnit hehe och då ska jag lyssna på lite musik   nu ska jag gå ut med hundarna dom vill värkligen det för dom springer runt och hopar och skäller så får väl skynda mig hahah så det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards