jthelin

Alla inlägg den 28 november 2013

Av jessica - 28 november 2013 13:19

vakande typ vid kl 6 eller nått för vi skulle ta ut hästarna vid 7 och så skulle vi hämta upp Mickan sen när vi hade tagit ut hästarna så gick in och åt frukost sen så kom Jossa så då pratade vi lite sen så gjorde vi stallet   sen så red jag och Erika jag fick rida bäbisen Shakira   hon vart pigg efter galoppen och så men hon var innan pigg med bäbisen och hon brukar inte vad de hehe men hon tyckte väl det var roligt att rida en liten länge tur i skogen och så var det ljust det tyckte i alla fall jag och Erika var skönt  sen så gav vi dom hö sen så fixade vi med deras träns och sadel smörde dom och så sen så väntade vi på Mickan sen när hon kom så åkte vi hem då gick jag derekt in i duschen sen så bytte jag om till mys kläder och myste lite med hundarna för dom var ju så glad att vi hade kommit hem sen i morn är det fredag  så då blir det mys och så sen så på lördagen har jag stallet och då har vi lektioner hoppas jag får Rita eller Shakira   nu så kollar jag runt lite och ska spela lite på fb sen så ska vi gå ut med hundarna sen så ska jag spela lite sims 3 tror jag och så klart lyssna på musik det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards