jthelin

Alla inlägg den 1 november 2013

Av jessica - 1 november 2013 11:07

var i stallet i går hela dagen och hjälpte till på dressyren gick bra för alla fast det dåliga var att det började regna   sen så skulle vi hjälpa till på ett litet läger typ som var i två timmar eller mer gick bra fick inte rida bäbisen Shakira   för hon gick med på lägret så hon fick gå i alla fall   men jag fik mysa lite med Rita  sen sånär vi var klara med allt så åkte vi hem  i dag så fick jag sova ut   skönt hehe sen när jag vaknade så gick jag upp och myste med hundarna sen så kollade jag lite på tv sen så pratade jag och  mamma och Erika en stund sen så åkte dom för dom skulle åka och handla   snart ska jag bytta om till något vet inte än heheh sen så ska jag och Erika till stallet vid kl 2 så ska vi fixa stallet sen för bereda till halloweeen kvällen           ska bli roligt så då ska vi alla klä ut oss och så kommer dom få gå då den spök rundan ska bli roligt haha sen på lördag så har jag stallet hoppas att jag får Shakira   eller Rita   på ridlektionen hahah nu så kollar jag lite på darton oc kollar på tv sen så kanske jag ska spela lite sims 3 och lyssna på lite musik   det var typ allt hejdå         

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards