jthelin

Alla inlägg under januari 2014

Av jessica - 31 januari 2014 10:18

vaknade vid 9 och kunde inte somna om hehe så gick upp myste med hundarna släppte ut dom på gården gjorde frukost till mig tog in hundarna sen så kollade jag lite på tv finns inte så mycket att kolla på men men  just ja i går så var jag först på en hundagis jätte mysigt där och en hund där gillar redan mig roligt roligt så då kommer mina bäbisar tycka att jag luktar någon annan hund hahah så hoppas jag får ha praktikt där hoppas hoppas sen så var jag i stallet gjorde stallet och så sen så red vi barbacka mysigt red bäbisen Shakira   gick super sen när vi kom till backa till stallet så red jag och Shakira genom en snödriva roligt och tyckte det var roligt bäbisen   det var det som hände i går. nu så kollar jag runt lite på datan kommer spela som vanligt och så... enkligen fredag har längtat så fredgas mys och så kommer nog kolla på en film på datan om jag hittar någon bra att kolla på   sen så i morn så ska jag rida tagga för det vill rida nu hahah hoppas på Shakira Rita och Reva   får se vem jag får av bäbisarna och revis sen så är det stallmötte också bar bra sen så kommer vi fika haha det är därför man kommer haha nej men ändå haha   men det var typ allt hoppas ni får en bra fredag och mysigt hejdå    

Av jessica - 29 januari 2014 12:22

vaknade vid 8 åt frukost klädde på mig fixade mig och så myste lite med hundarna skjuusade Erika till nyhem hon är vikarie där sen så skjussade mamma mig till skolan gick bra slutade kl 11 fet skönt   sen kom mormor och hämtade mig vi åkte en liten om vägg haha men det gör ju inget sen när jag kom hem så kollade jag posten släppte ut hundarna sen tog jag in dom gick en liten kortis med Lindsy så hon kan göra sina behov utan att Kelly kommer och stör  sen så gick jag in med henne myste lite med dom kollade tassarna så igen snö satt kvar i pälsen nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik   och kollar på lindsy och Kelly som kollar på mig haha   söta dom är men Lindsy är trött så kan kanpt hålla ögonen öppna bäbisarna sen så kommer jag spela lite på fb som vanligt och sims 3 som vanligt   seni morn vid kl 1 så ska jag till ett hundagis som jag kanske ska proa oss får se om det går hoppas så ska fört till skolan till kvart i 1 kommer blir roligt + sovmorgon bonus   ja men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 28 januari 2014 11:08

vaknade kanske vid 9 låg kvar en stund i sängen för ville inte gå upp haha gick upp sen bytte om till myskläder sen så gav jag smulis lite hö sen gick jag ner myste lite med hundarna sen så släppte jag ut dom för dom ville ut sen så tog jag in dom sen så gjorde jag frukost för mamma köpte hem i går   kollade lite på tv och myste med hundarna ännu mer hehe sen så ska jag åka nån stans idag hahah men men nu så kollar jag lite på fb nån vänförfrågade mig känner inte den men men  aja skit samma många av mina vänner känner den så sen så tänkte jag spela lite sims 3 som vanligt haha men det var typ allt hejdå  

jap

Av jessica - 27 januari 2014 12:33

vaknade vid halv 12   hehe så låg kvar en stund i sängen gick upp gav smulan lite hö sen gav jag fisken lite mat gick när och myste med hundarna sen så ville dom gå ut så jag släppte ut dom oj vad det har snöat inatt eller nått haha sen så kollade jag vad som fanns i kylen inte gott tyckte jag så hoppa det hehe tog in hundarna sen tog bort snön från dom som hade fastnat sen så myste jag med dom lite i soffan   sen så kollade jag på ponnyakuten nu så kollar jag runt lite och undrar när mamma kommer hem så jag får något gott att äta haha lit kräsen när det gäller mat   men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 26 januari 2014 11:09

vaknade kanske vid 10 gick upp släppte ut lindsy från mamma och pappas rum sen myste lite med dom gjorde frukost till mig kollade lite på   red i går fick Shakira gick super hon gick som en ängel älskar verkligen när hon går som en klocka   sen så borstade jag lite på Rocky sen gick jag en promenad med honom gick super duper bra  idag så ska jag till Hulta och träna inför gröntkort kursen hahaah bara tre gånger kvar nu hoppas jag klarar provet hoppas hoppas   somnade inte först halv 1 i går eller nått hehe för mamma och pappa var på 50 år fest sen så var Erika där också med hennes vänner och jag ville va hemma för att jag ville inte hänga med... sen så åt jag tajmat och godis mums    men det var typ allt hejdå  saknade ängeln bästa smulan saknar dig så enormt    

Av jessica - 24 januari 2014 11:02

vaknade vid kl 9 kanske så gick upp bytte om och åkte in till stan för att prata med en sen så åkte jag och Erika till maxi och handlade frukost och lunch och fika hahah gott   red bäbisen i går Shakira barbacka super skönt och jätte roligt  nu så sitter jag vid datan och ska äta lite sen så ska jag spela lite sims 3 maraton med Erika roligt och mysigt sen så är det fredag så himla skönt asså har längtat som tusan hehe så ska bort en stund och så sen senare mor kvällen så ska jag kolla om jag hittar någon bra film att kolla på så blir det med godis eller något det var typ allt hoppas ni får mysig fredags mys hejdå    

Av jessica - 23 januari 2014 12:10

vaknade vid åtta för mamma kom in och störde   sen så kunde jag inte somna om så kollade lite på mobilen sen så gick jag upp och myste med hundarna bytte om fixade mig sen så kom mamma för vi skulle hämta upp Erika   sen så skulle mamma släppa av mig så var Lindsy med så gick jag promenad med henne där på stan där gick bra vi pratade om skolan och så haha sen så ska jag gå dit på onsdag och börja lite smått bra bra   sen så kom Erika och hämtade mig hahah så vi åkte hem för att lämna hundarna sen åkte vi och köpte tajmat det var super gott  nu sitter jag vid datan och kollar runt lite granna sen så ska jag spela lite sims 3 med Erika lana sims 3 haha sen så ska jag till stallet idag så fort jag kommer dit så ska jag mysa och pyssla om lite med Rocky   sen så kommer jag nog rida Shakira sen får se om det blir eller nått   men det var typ allt hejdå    

Av jessica - 22 januari 2014 10:21

när jag vaknade gick jag upp klädde på mig myskläder sen så gick jag ner myste med hundarna sen så gjorde jag frukost till mig sen så satte jag mig vid datan och kollar runt lite granna sen så ska jag spela sims 3 och lyssna på lite musik   sen så i morn har jag stallet   det var typ allt kortisinlägg hahaha men hejdå  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards