jthelin

Alla inlägg den 6 november 2013

Av jessica - 6 november 2013 12:53

när jag vaknade blev hundarna super glada så innan jag gick när och hälsade på dom så myste jag lite med smulan och gav fisken lite mat sen gick jag ner till dom och dom började skälla mycket mer och så sen när vi hade myst ett tag så släppte jag ut dom på gården så dom skulle leka av sig lite   då gjorde jag ordning något att äta hehe sen så tog jag in dom och myste lite mer med dom haha nu spelar jag Candy Crush roligt   sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på nån musik som en kompis ville att jag skulle lyssna på hehe   sen så ska jag gå med hundarna när pappa kommer hem sen så när mamma kommer så ska jag mamma och pappa till Nyköping vi kommer nog då äta på max eller burger king vet inte än... sen så i morn ska jag till stallet kommer få rida bäbisen Shakira   få se vart vi kommer rida i skogen dårå det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards