jthelin

Alla inlägg den 30 september 2013

jaa

Av jessica - 30 september 2013 10:56

vaknade kanske vid halv 11 då gick jag upp och fixade på rummet sen bytte jag om till myskläder  sen gick jag och kollade till smulan min kanin   sen gick jag ner då blev hundarna super glada bäbisarna   så då myste jag lite med dom och så sen så satte jag mig i soffan och myste med dom där sen hämtade jag min nyckel så ska jag måla på nagellack på den vill ha lite färger på den och mönster få se hur det blir fick ide från instagram  sen så ska jag äta frukost blir nog smodi hehe sen tar jag nog en kaka för Erika har tagit en  sen så ska jag nog släppa ut hundarna och lägga ut köttbullar lite här och var inne så dom för söka så slipper jag stå ute och kolla så dom får alla för det är kallt ute   nu lyssnar jag på musik   och ska snart spela lite sims 3   sen så såg jag att one direction ska ha konsert men ska inte kolla om jag får en   för jag tror dom är slut och då kommer man få dåliga platser   så får va snabbare nästa gång då   aja det kommer fler så hehe men det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards