jthelin

Alla inlägg den 7 september 2013

Av jessica - 7 september 2013 21:01

jag vaknade typ vid halv åtta eller nåt för vi skulle åka till stallet   sen när vi kom så skulle vi hämta hästarna från hagen så när vi kom ditt så hittade vi inte nelly eller hanck så då fick vi panik   för dom brukar alldit va med flokenså vi tog dom som vi hade hittat och skulle ha så horde vi dom gängga och va vi gör hästar så då sprang annie och skulle kolla var dom var och då såg vi dom sen som tur det var   så då red vi upp dom och gjorde årdning dom till lektionen. jag fick rida shakira bäbisen   och vi hade hoppning gick super bra vi hoppade inte hökt för vi skulle hoppa svåra väggar men gick endå super bra men adrna gången vi skulle hoppa fast andra väggar så hoppade vi bara i trav för shakira är ganska svår hon för står inte sänklar så bra fat hon för står det bättre nu   så då fick jag göra lite störe volt typ och så   sen så skulle vi göra rent i stallet gick bra men är jätte trött efter åt för det togg rätt så lång tid sen när vi var kvar så bjöd helena oss på pizza   sen så gjorde vi lite mer grejer sen åkte vi hem och då vart hundarna super glada   så msyte lite med dom då sen paratde vi med mamma om vad som vi hade gjort och vad som hade hänt sen gick jag upp och dushade sen bytte jag om nu lyssnar jag på musik  och dinsey   älskar alla dom låtarna och filmerna nu ska jag spela lite sims 3 och ta det lungt och sova utt i morgon för är trött nu men får dricka massor av dricka och super äta chips så jag håller mig vaken hahaah en stund till hehe sen i morn ska jag till till norrköping med mamma och pappa får se vad vi hittar på då   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards