jthelin

Alla inlägg den 2 september 2013

Av jessica - 2 september 2013 11:27

är typ sjuk nysser typ stup i kvarten inte kul   men jag vaknade vid 11 för då kom erika upp med hundarna och sa att jag måste gå upp   fast jag jåg kvar heheh så jag somnade om  till typ kvart över eller nått hahah sen gick jag upp och fixade på rumet bytte om gick ner och kollade vad som fanns och äta det fanns typ inget så jag sket i att äta frukost   myste lite med hundarna i stället   sen så skulle jag ge dom hund godis och då blir kelly så himmla i ivrig så då brukar jag ge lindsy fösrt så hon hinner lunga ner sig lite söta bäbisarna  just nu lyssnar jag på musik och ska snart spela sims 3    har kommit ganska långt katt ugen har blivit vuxen och dom har fått ett til barn som är jätte söt den adnra är ganska ful hahaha   snart ska jag fråga erika om hon kan göra pannkakor för jag är inte bra på det hehe   sen så ska jag börja simma igen har gjort det förut och då tävlade jag med  men sen slutade jag för jag tröttnade och så.. men nu ska jag bröja igen haha får se hur det känns först och så om det känns bra så ska jag fort sätta och så. så jag åker ditt på onsdag med sofia och lisa får se hur det kommer bli roligt hoppas jag hahah   men det är typ nyheten nu hahah men det var typ allt så hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards