jthelin

Alla inlägg den 13 september 2013

Av jessica - 13 september 2013 11:41

var i stallet i går fick rida bäbisen  gick super bra sen så red vi ner henne igen till hagen  fick också bra sen när vi kom upp igen gjorde vi det sista sen åkte vi hem. i dag vaknade jag vid halv 11 haha var rätt så så trött så då gick jag upp fixade lite på rummet sen bytte jag om myste lite med Smulan min lilla kanin  sen gick jag ner då vart bäbisarna jätte glada så Lindsy började skälla jätte mycket och Kelly hoppa upp på mig lilla bäbisen sen satte jag mig i soffan och myste lite med dom sen skulle jag starta min dator men det hade typ hänt något så då gjorde den en grej och nu funkar den som tur det är   sen så tog jag lite kakor och åt och kolade på tv och Erika satt vid sin dator och kollar på scooby doo 2   nu lyssnar jag lite på musik   och ska snart spela lite sims 3 sen kommer det några bilder från i går på mig och Shakira  sen lite bilder på Rita   Rita är den ljusa med kort man och Shakira   är den lite mörkare med längre man  sen ska jag och Erika kanske åka någon sväng och äta nån stans men vet inte vi kanske bara köper något och tar hem i stället får se hur det blir   det var typ allt hejdå                    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards