jthelin

Alla inlägg den 15 september 2013

Av jessica - 15 september 2013 20:22

fick rida bäbisen Shakira   gick inte så bra idag med men det går nog bättre nästa gång sen så skulle vi hjälpa till på barnkalas gick bra sen så skulle vi rida ner dom så fick Shakira   för sig att rida ner en annan vägg till en annan hage så då fick jag vända med henne söta bäbisen sen när vi kom fram så kolla vi så allt var helt för dom bytte hage sen ner vi såg att det var helt över allt så släppte vi ut dom sen åkte vi upp till stallet fixade lite sen åkte vi hem då gick jag och duschade sen bytte jag om och kollade på tv med Erika och mamma sen så satte jag mig och myste med hundarna sen kollar jag lite på datorn nu kollar jag lite på tv och ska spela lite sims 3 för vid nio ska jag kolla på en film på tv med mamma och Erika   vi ska kolla på nån Walander som jag ville se haha  hoppas den är bra men dom brukar va bra så och bilden är på Reva som är väldigt lik Rita   men det är för dom är syskon haha lika som bär och jätte söta sen om man lämnar ena i hagen och den andra kanske ska rida eller gå på lektion så gnäggar dom efter varandra fast dom kanske har sällskap och så men så söta dom är när dom gör så hehe   men det var typ allt hejdå      

Av jessica - 15 september 2013 10:21

vaknade typ vid halv tio då gick jag upp sen gick jag ner och satte mig vid tv och kolla på olika program   sen så myste jag lite med hundarna   sen åt jag lite frukost och snart ska jag bytta om till ridkläder för jag ska rida lektion eftersom jag inte kunde göra det i går för jag hjälpte till på ponnyridningen sen efter jag har ridit så vid  2 ska jag och Erika hjälpa till på barnkalas   nu kollar jag på ner Kelly och Lindsy ligger och sover snart ska jag bytta om och åka till stallet med Erika   hoppas jag får bäbisen Shakira   eller om jag inte får henne vill jag ha bäbisen Rita   det var typ allt hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards