jthelin

Alla inlägg den 1 september 2013

Av jessica - 1 september 2013 13:19

vi hade kräft skiva i går var roligt   sen så hade vi lekar så vi vari olika lag och så och mitt lag van   fast man van inget   sen när kl 12 hehe så var jag jätte trött för jag vaknde typ 8 eller 9 så jag la mig typ vid 12 eller nått  när alla gästerna var borta va typ vid halv ett hehe sen köpter jag ett hals ban i går till kelly   det är rött med nittar på nittarna är guld färgat typ sen köpte vi hundmat skolar vi kpte lika dana för det vart biligast fast vi märkte kellys för vi skulle se skillnad för så man inte tar fel mat skål   sen fick jag shakira på ridlektionen gick super hon gick i from och s var jätte jobbigt för hon är jätte brständ och svår att få i form så jag tyckte det jätte bra  det vardet jag gjorde i går   jag vaknde typ vid 11 eller 12 hehe så då gick jag upp och åt fruksot och kollade på tv och myste med hudrana   sen bytte jag om och tränade dom lite på konster kelly har lärt sig tass ganska bra och ligg ganska bra och sitt skit bra hehe lindsy kan alla dom där galant så henne tränar jag på typ rulla rungt som hon kan och annat heheh   nu lyssnar jag på musik   vet att jag har värsta mien där man atrunta i den och kolla på hästen i stället    sen är  hon väligt svår att har kvar fomren i gallopen så hon tapade det där som ni kanske ser hehe men fin ändå lilla bäbisen   det var typ allt hejdå         

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards