jthelin

Alla inlägg den 21 september 2013

Av jessica - 21 september 2013 17:13

vaknade vi halv åta och så då åt jag frukost klädde på mig sen åkte vi till stallet sen så hämtade vi hästarna till lektionerna   sen så gjorde vi ordning dom och så jag fick rida Shakira   fast på lektionen innan för det var hoppning så det fans hjälp till den efter för alla stalltjejer rider då   men gick i alla fall skit bra   fast på andra sista hindret så hamnade vi lite konst digt så då gjorde hon värdens skutt mer än hon brukar göra heheh men gick bra så sen så gav jag henne ett äpple innan vi skulle gå ner dom till hagen   sen så gick vi upp och fixade det sista i stallet sen så åkte vi hem då så vart bäbisarna jätte glada så dom hälsade jag lite på dom och sen så satte jag mig och myste med dom lite sen så satt jag och pratade lite med mamma och Erika sen gick jag upp och duschade sen så bytte jag om till myskläder sen gick jag ner och kolla vad hundarna gjorde på backgården men dom lekte med varandra bäbisarna     nu kollar på jag lite på tv och ska snart spela lite sims 3 och ska lyssna lite på musik då   snart så hoppas jag på att vi ska äta för pappa har grillat och det är såå gott då  hehe nu ska jag nog bara ta det lungt och försöka få min sims att gifta sig och så för han vill ha barn med henne och så får ser hur det går ... haha   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards