jthelin

Alla inlägg den 4 september 2013

Av jessica - 4 september 2013 13:34

vakande så åt jag frukost sen fixade jag mig sen skjussade vi mamma till forsjö sen skjusade eria mig till skolan sen så skulle vi gå till stads parken för kungen skulle komma   så då var vi där men vi gick till netto först sen gick vi och träffade några sen gick vi så vi skulle kunna se kungen   sen då ställde vi os där sen hör vi någon som ropar kungen och då går vi dit typ och då ser vi kungen   och du fottade typ alla och så så jag har sett han och inte bara på tv   hahah så har inte träffat kungen men typ dårå   sengick vi till bacla för vi skulle samla där vi kvart över men det var kvart i så vi satt där och gjorde typ inget ting men aja sen så kom typ alla då skulle vi typ sluta om 20 min   sen så slutade vi så åkte jag hem och myste lite med hundarna och så sen prtad jahg lite med erika om jag hade sett kungen ''träffat'' så happy   just nu lyssnar jag på musik   och är glad för mamma och pappa köpte hörlurar för mina försvan efetr kräftskivan   så då var man inte glad har ett par men dom är så stora och ville ha små menfick i alla fall det fast nu är dom röda som mina andra fast dom här är hel röda och dom stora är svart röda  nu tänkte jag spela lite sims 3 haha för deras mamma fyller år   och hon är mycket äldre en deras pappa fast det är ju bara bra hahah   sen kommer jag inte åka och simma i dag för sofia skulle inte hon skulle på något mötte   och då vill inte jag för man vill ju gjärna åka med någon man känner för har inte vart där på länge och så   och så hinner jag i alla fall inte i dag för fick typ jätte mycket att göra och så   så det får bli nästa gång då men det var typ allt hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards