jthelin

Alla inlägg den 6 september 2013

Av jessica - 6 september 2013 12:04

vaknade typ vid kvart i tio eller halv frö jag skulle åkte till skolan till 10 för jag skulle utväkling samtal   så vart då klar vid halv 11 så då åkte jag hem och så skulle vi skjussa mamma till jobbet men innan så stannade vi till på ica nära och kpte mat till erika och mig och så sen så lämnade vi mamma så åkte vi hem med bäbiarna så dom lekte på bak gården så   då värmde vi maten så länge sen släppte vi in dom så dom inte skulle skälla på alla dä ute   så när vi åt så kollade jag på tv samdidigt nu lyssnar jag på musik   och ska snart sepla sims 3   barnen har fyttat utan en för jag orkade inte flytta den så spelar jag på den som flyttade och det var tjejen inte killen som flytta men han klarar nog sig och den adnra tjejen bor kvar hemma fat hon kanske flyttar vet inte det men vi får se på det hehe   sen så myste jag lite med bäbisrarna   det var typ allt hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards