jthelin

Alla inlägg den 25 september 2013

Av jessica - 25 september 2013 10:03

vart inge träning i går med Lindsy för jag han inte... vaknade vid åtta nånting då gick jag upp och bytte om och fixade mig och så sen gick jag ner och myste med hundarna  sen så åkte ja till skolan en stund   sen så åkte vi till Forssjö för att lämna av mamma sen åkte vi hem och då blev hundarna super glada     sen så satte jag mig i soffan och kollade lite på tv en stund men inte så länge för det var inge bra och se     sen så gick Erika upp en våning för hon skulle prata med en sen ringde jag mormor och frågade om jag och Erika fick äta där och det fick vi  så kl 12 ska vi gå dit och äta +och då kommer nog Erika klippa gräsmattan också   så då kommer vi nog ta med hundarna också   nu lyssnar jag på musik  lyssnar lite på olika låtar hehe  snart ska jag spela lite sims 3   innan vi går till mormor sen så visade Erika en låt som två gjorde som är komedi för dom gör sånt dom brukar inte sjunga eller vad man nu säger men det var rik digt bra tyckte jag i alla fall sen visade Erika fler som dom två hade gjort och så  det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards