jthelin

Alla inlägg den 16 september 2013

Av jessica - 16 september 2013 17:34

japp har varit i stallet vi fixade lite och så fick rida bäbisen Rita  gick super bra sen när vi hade ridit färdigt så stretsa (stav) vi dom sen gav jag rita ett äpple hon blev super glad för det  söta lilla bäbisen   sen åkt jag och Erika hem så ner vi kom hem släppte vi ut hundarna   dom blev super glada ner som såg oss så då började dom skälla och sprang super fort till backgården   sen gick jag upp och duschade sen gick jag upp på mitt rum och bytte om och fixade lite granna sen gick jag ner och såg att mamma och pappa hade kommit hem från jobbet  så nu ska bara mamma laga mat sen när pappa kommer hem för han åkte till affären för att köpa mat och så nu lyssnar jag på musik   och ska spela sims 3 han inte spela så mycket förut typ han bara 15 min eller mer hahah sen är det skola i morn då   får se var vi får göra då då   bild på bäbisen rita   det var typ allt hejdå          

Av jessica - 16 september 2013 11:04

vaknade vid 10 låg kvar en stund i sägnen sen gick jag upp fixade på rummet bytte om sen gick jag ner och då vart bäbisarna jätte glada     så myste lite med dom och så sen satte jag mig i soffan då dom i full fart och hopade upp så då myste jag med dom lite i soffan sen så lekte dom med varandra en stund sen fotade jag dom lite för dom låg i hopp vid sidan av bordet söta dom är   sen så fick dom en godis bit sen så gav jag dom vart sitt ben då blev dom super glada och håller på med det fortfarande men inte Lindsy hon vaktar i stället nu heh   sen ska jag och Erika ut till stallet vid 12   så då kanske jag får rida vi får se men hopas och jag tror jag kommer få men undrar då vilken hahah   hoppas på bäbisen Shakira   nu lyssnar jag på musik   och ska spela lite sims 3 innan vi åker till stallet sen så ska vi äta innan också   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards