jthelin

Alla inlägg den 20 september 2013

Av jessica - 20 september 2013 10:30

var i stallet i går fick rida mina bäbis   men när jag skulle hämta henne så skulle jag rida ner Mysan gick bra fast hon var super pigg lilla pyso sen när jag hade ridit ner henne till hagen så släppte jag ut henne så hämtade jag bäbisen Shakira   så red jag upp henne och gjorde i ordning henne sen så red vi sen så vart hon red för några saker med det gick bra    sen ner jag skulle rida ner henne så vart hon rädd för något med vet inte vad eheh så då tvär stannade sen gick hon fram lilla bäbisen   sen åkte vi hem så jag skulle hinna göra ordning mig sen åkte jag och skulle träna Lindsy gick super bra hon var jätte duktig mina lilla bäbis   i dag vaknade jag vid 10 så jag låg kvar i sängen ett tag och då kom Lindsy först och pussade mig lilla bäbisen sen kom Kelly och pussade mig och så kom dom lite så då då sen så hoppade Lindsy upp i sägnen med mig och la sig där lilla bäbisen så Kelly la sig då där nere i Erikas säng  sen gick jag upp fixade lite på rummet sen bytte jag och gick ner så åkte Erika sen sväng då passade jag på att träna Lindsy lite in för nästa torsdag   ska träna henne mer nån annan dag och så sen så kom Erika hem då skulle hon springa med Lindsy så då blev jag och Kelly ensamma så då satte jag mig i soffan och myste lite med bäbisen sen efter ett tag kom Erika hem då  blev Kelly super glad för d kom hennes bästa vän till backa Lindsy   nu lyssnar jag på musik   och ska spela sims 3 snart haha som jag typ gör varje dag nu heheh  sen så ska Erika laga mat tror det skulle va med makaroner och nått mer sen imorn ska jag och Erika till stallet för vi har den varannan lördag hoppas på att jag får Shakira på lektionen  får se vem det blir hoppas vi ska ha hoppa eller dressyr haha sen så ska jag ta grönkort eller var det nu heter eller i alla fall så tror jag att jag vill.. ska prata om det för en frågade oss om vi ville och då ville ganska många av oss   men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards