jthelin

Alla inlägg den 17 september 2013

Av jessica - 17 september 2013 09:44

vaknade vit åtta så då åt jag frukost sen fixade jag mig sen myste jag lit med hundarna   sen åkte jag till skolan var där en stund får mådde inte så inte så bra     så då gick jag där i från sen ringde jag mamma så hon vet att jag gick hem en ringde jag Erika så då kom hon och hämtade mig sen så åkte vi hem släppte ut hundarna från bilen dom sprang full fart till backgården och lekte med varandra en stund   sen så tog vi in dom jag gick upp på mitt rum och bytte till myskläder   sen så fixade jag lite på rummet sen gick jag ner till hundarna     så hämtade jag lite godis till dom och dom fick det dom blev super glada bäbisarna   sen så myste jag lite med dom sen gick dom sen så la dom sig Kelly ligger på golvet vid soffan där jag sitter   och Lindsy ligger på soffan bredvid mig   nu lyssnar jag på lite musik   och ska spela lite sims 3 sen så ska jag och pappa träna hundarna i kväll vid 5 tror jag det var får se hur jag mår då hoppas på att jag mår bättre så jag kan träna bäbisen Lindsy   och så pappa kan träna Kelly   sen så får vi gå till skolan i morn m det går och så får hoppas det blir bättre till i morn då   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards