jthelin

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

höstlov!!

Av jessica - 28 oktober 2013 15:15

när jag vaknade så bytte jag om sen gick jag nr hälsade lite på hundarna sen gick vi ut på gården och då lekte dom lite sen gick jag in och hämtade koppelrna så då gick vi ut i skogen och dom blev jätte glada så jag släppte först Kelly  och väntade lite med Lindsy för jag skulle kolla så hon inte löper för då kan vi inte släppa henne med det gjorde hon inte  så då släppte jag henne och och lekte massor med Kelly så söta i hop sen så gick vi till backa så kopplade jag dom sen så gick vi ur skogen och gick hem när jag var hemma så var mamma hemma   så då åt vi och pratade lite om vad jag hade gjort och så sen så efter en stund så åkte hon till backa till jobbet så då satte jag mig i soffan och kollade lite på tv sen efter en liten stund så kom Kelly och hoppade upp i soffan så då myste jag lite med henne sen kom Lindsy så då myste jag lite med henne också   nu lyssnar jag på Justin Bieber    och kollar lite på bilder på goolge på han hehe han är så snygg och sööt och så sjunger han så bra   sen så lyssnade jag på förut på One Direction och kollade lite på google på bilder dom är och snygga och sjunger lika bra   så snart ska jag spela lite sims 3   sen så är man hemma själv faktiskt rikdigt skönt   hehe för då då kan man lyssna på jätte högg musik och lyssna på vad man vill utan nån ber sänk musiken eller bytt lått eller så   men det var typ allt hejdå      

djur · musik
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards