jthelin

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av jessica - 21 oktober 2013 10:08

Lindsy väckte mig i dag genom att skälla hehe men det var tur det för jag drömde värsta konstiga drömmen så så byte jag om till mys kläder och kollade på Smulan   sen så gick jag ner och då blev  hundarna super glada så då fick man hälsa lite på dom och så sen så pratade jag lite med Erika sen så gick jag till köket för att äta frukost men hittade inget gott hehe så tig då bara lite dricka   nu sitter jag i soffan och myser med Kelly och Lindsy sover nästan tröt sen så ligger hon och morrar lie i bland och skäller för hon vaktar och så gillar hon inte fåglar pappa har typ lärt henne det för han gillar inte fåglarna när dom är på tomten och förstör   snart så är det hallowweeen ska bli roligt  då kommer vi ha halloowwweeen kväll på fredag och så kommer dom som rider där få gå så kommer vi fixa till och så som en spökrunda ska bli roligt  sen så har vi andra roliga akiviteter (stav) hela veckan   sen så ska jag ha stallet i dag för jag ersätter Hanna  så då tror jag att jag kommer rida Reva för jag tror att hon rider Reva på måndagar och är jätte lik reva för dom är halv systrar på bilden så är det Reva som är bakom Rita  nu så ska jag spela lite sims 3 och lyssna lite på musik   sen vid kl 3 så ska vi åka till stallet  det var allt typ hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards