jthelin

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av jessica - 10 oktober 2013 18:52

myst med hundarna sen åkte jag och Erika till stallet   och då var den nya hästen där Rocky   den var super duper sööt red bäbisen Shakira   gick bra fast det var lite läskigt när jägarna skött och så   men gick bra i alla fall sen så åkte vi till backa till stallet och fixade lite gran   sen så vid 5 så skulle jag på hund träning så när vi var där så var det ju inget... så då åkte vi hem i stället och myste en stund sen så åkte jag och pappa till ica maxi och handlade mat och en iphone 5 skal till mamma... så fubigt att hon får ha en och inte jag   fast jag har u i alla fall en iphone 4s så ska inte va en sådan hehe   sen så har jag varit ute med hundarna sen på måndag så ska Erika till ullared då ska hon få med pengar av mig och köpa en grimma till bäbisen rita   och ett schabrak få se vilken färg då jag vill ha och vad som finns   nu ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik för jag och Erika ska ha sims 3 maraton   ska bli skojsit det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards