jthelin

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av jessica - 4 oktober 2013 12:26

japp var i stallet i går och då red jag bäbisen Shakira   fast vi han trava lite för sen så hörde några som skott det var väl kanske jakt säsong med vet inte   så då blev dom ganska rädda när dom hörde skotten så vi bestämde oss för då bara skritta och då skrittade vi till backa för vi hade kommit en bit sen så släppte vi ut dom i hagen sen så åkte vi till backa till stallet fixade sen så åkte vi hem jag gick derekt (stav)    så så kollade jag och Erika på olver och gänget det är så himmla bra   sen så kollade jag och Erika på någon serie som började kl 10 på någon kanal kom inte ihåg men den var också bra   idag kanske jag vaknade vid halv 12 då gick jag upp och fixade på rummet sen bytte jag om till mys kläder sen så kollade jag lite på smulan   sen gick jag ner och då blev hundarna jätte glada sen så gick jag ut med dom en och en för dom går best då hehe   så så var jag på backgården med dom så dom fick leka lite och springa av sig lite och så sen så gick vi in då ringde jag mormor och då var hon på kyrkogården och la nya blommor så det skulle bli fint   sen så på eftermidagen så ska vi till mormor och äta kanelbullar   för det är kanelbullens dag! ska bli gott nu lyssnar jag på musik   och ska spela lite sims 3 innan vi går till mormor   sen så ska jag och mamma springa i dag  med Kelly   får se ur det kommer gå då kommer Erika springa med Lindsy   får se hur det kommer gå för henne då då   sen i morn ska jag till stallet då har vi lektioner också   får se  vem jag kommer få då hoppas på Rita   eller Shakira  smulan   kommer inte gå så många lektioner för hon är pansionerad   hoppas på att det är dressyr   för det är roligt men hoppning är nog roligare   sen så kommer det komma en ''ny häst'' det var nämligen deras först fast då var det ett föl sen sålde dom det vet inte varför för jag var inte på det stallet då   så ska bli roligt och se hur han ser ut för jag har bara sett en bild på Rocky heter han men vet inte om han kommer stavas så där men har sett en bild på honom ner han var föl i alla fall   det var typ allt hejdå         

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards