jthelin

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av jessica - 2 oktober 2013 11:24

vaknade kanske vid 11 så då gick jag upp och fixade på rummet sen bytte om till mys kläder sen kollade jag lite på lilla bäbisen Smulan   sen gick jag ner och då blev bäbisarna jätte glada och skällde bäbis skall så ner jag kom till dom så hoppade Lindsy upp på mig och Kelly stog bara där och kollade på Lindsy så då gick jag till soffan och då myste vi där i stället sen så skulle jag ringa mamma om en grej men hon svarar inte för hon var på något mötte eller nått så då pratade jag med Erika om en grej sen så ska jag kolla vad jag ska äta för något hehe eller så ska jag vänta på Erika för hon skulle åka nån satans så får hon göra något som vi kan äta  sen vid halv 5 så ska jag till stallet i stället för Ebba   så då hinner jag inte träna Lindsy i dag     för det börjar 5 och då hinner jag inte så jag får träna henne hemma i stället nån annan dag då   och då ska jag be mamma eller pappa så dom vet att jag inte kan komma för något kom i mellan    för vi skulle då träna agiellty och det tycker jag inte är så jätte kul för då ska hundarna vara lösa och Lindsy brukar vilja leka med dom andra då och då måste man ha lina och det är bara så krånligt så då får vi struntar i det så då får vi väl komma nästa gång då    nu lyssnar jag på musik   och ska spela lite sims 3 sen så ska jag gå på konsert på one Direction   fast på dåliga platser men bättre än inget så   så då ska jag kolla en grej då också   sen så ska jag kanske gå på en till konsert fats kom inte i håg vilken och vet inte om det blir men hoppas   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards