jthelin

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av jessica - 9 oktober 2013 11:19

idag kom Erika och väckte mig vid nio för jag hade fått ett sms från Helena. då hade Smulan  somnat in så nu får Smulan  få gallopera på dom evigt gröna ängarna kommer sakna dig jätte mycket Smulan   hoppas du får det bra där uppe älskade Smulan       vi fick reda på det en lördag tror jag det var som Helena sa det för hon äger henne så var tråkigt att höra men man vill ju bara deras bästa      nu så är jag hemma själv för Erika ska till eskelstuna med någon   nu kollar jag på tv hehe på barnkanalen för det finns typ inget att kolla på och så snart ska jag spela lite sims 3 och lyssna på lite på musik snart kommer mamma hem för hon kommer vid lunch så jag får något att äta   sen ska jag gå ut med hundarna en sväng sen så ska jag till stallet i morn   kommer kännas konstdigt när man inte kommer se Smulan  men i morn så kommer jag få rida bäbisen Shakira     det var typ allt hejdå            

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards