jthelin

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av jessica - 27 oktober 2013 15:27

var i stallet i går fick rida Charmör har inte ridit han på jätte länge så det var roligt gick jätte bra   tyckte jag i alla fall bilderna är på när jag red han ute i skogen när det var snö tror jag allså föra året hehe sen så har vi fixa i stallet och så sen så kom jag hem och duschade och så sen i dag så sov jag ganska länge tror jag haha   när jag kom ner så msyte jag med hundarna och åt frukost sen så bytte jag om till myskläder sen så satte jag mig i soffan och pratade lite med mamma sen gick hon och då kollade jag lite på tv   sen så åkte Erika och pappa och tankade mormors bil sen när dom kom hem så skulle jag och mamma och pappa träna Kelly   och då skulle Erika springa med Lindsy   gick jätte bra och träna Kelly   kommer lite bilder på henne med   sen så åkte vi hem och då gjorde pappa äppelpaj ska bli gott nu sitter jag vid datorn och funderar på om jag ska kolla en sak åt Kelly och Lindsy snart så ska jag spela sims 3 och lyssna på musik   det var typ allt hejdå        

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards