jthelin

Alla inlägg den 29 oktober 2013

lov

Av jessica - 29 oktober 2013 16:00

vaknade vid vid halv 1 hehe så då gick jag ner till hundarna och myste med dom lite sen så gick vi ut på gården dom lekte och springde mycket och då passade jag på att fota dom lite   sen så kom mamma och och då gick vi in pratade lite sen så åt vi lunch sen så satte jag mig i soffan och kollade på olika serier   sen så kollade jag lite på datorn på ''gamla'' filmer typ haha sen så kollade jag lite på gamla bilder saknar faktdiskt när man var liten   men men sen i morn ska jag till stallet   få se vem jag får rida då och så nu kollar jag på någon film den är ganska bra så här långt har typ inte kollat på hela kom in på hälften för den går på tv sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på lite musik sen så ska jag kolla om jag hittar någon på halloowwweeennn film hahah för det känns typ inte att det är halloowweeen       heheh det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards