jthelin

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av jessica - 15 oktober 2013 13:35

jag har varit i skolan sen när jag kom hem så såg jag och Erika på film den första vi såg hette små citroner är gula den var faktiskt bra ganska rolig också haha men hunden och så aa ni får kolla så vet ni nog vad jag menar då  sen så kollade vi på ego var också bra  handla om att han vart blind och och så kunde han se igen sen så bråkade han med en tjej och så aa ni får se filmen om ni vill veta mer eller vill veta bättre än jag förklarade  nu lyssnar jag på musik och ska snart spela lie sims 3 och sen kolla lite på kläder för jag och Erika ska få köpa och så för mamma   sen i morn så ska jag änkligen få prova grimman på Rita   och få se om den passar och så hoppas sen så på torsdag så ska jag på konsert det är lady night  ska bli roligt så då är det jag Erika och mamma inte pappa han får då va hemma med hundarna och mysa sen i morn så ska vi åka till veterinären så ska vi få ta bort styngen på Kelly   ska nog bli skönt för henne att slippa det och så   det var nog allt hejdå  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards