jthelin

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av jessica - 30 oktober 2013 13:30

gått i tre timmar as jobbigt   så aldrig mer hehe sen så hjälpte vi till i stallet roligt vi skulle ha liten tävling roligt roligt men jag var inte med   för jag hade inte pengar för jag skulle betala själv och hade bara 20 kr så det räcker inte så långt men innan tävlingen började så åkte vi hem för vi skulle åka till Nyköping så när man om hem så fort in i duschen sen göra ordning sig sen åka i vägg hehe har jätte ont i fötterna inte så skönt kanske kan få fot marsars ( stav???) sen så myste jag lite hundarna för dom blev jätte glada när vi kom hem   så då myste vi lite sen så kollade jag till min kanin så myste lite med henne gav henne lite godsaker och så   sen så har jag kollat lite på datorn på olika sidor på kläder och mer sen så i morn ska jag åka till stallet och hjälpa till på dressyren roligt sen så ska jag till stallet på fredag för då ska vi ha halloowwweeen kväll         och på fredan så har v hat akviteter hela veckan roligt roligt och snart så är höstlovet slut   inte bra hehe vill har mer så kommer nog inte rida bäbisen Shakira   för det kanske är många som ska ha henne på dressyren och då kommer hon bli trööt eller så kanske igen men men kommer nog inte hinna häller så men så kan det bli hahah nu så ska jag spela sims 3 och lyssna på musik och koppla av ehhe trött efter att gått i 3 timmar i skogen men roligt var det det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards