jthelin

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av jessica - 3 oktober 2013 12:09

vaknade vid halv 12   så då gick jag upp och fixade på rummet sen så bytte jag om till myskläder   sen gick jag ner då blev bäbisarna jätte glada så som hoppade upp och började slicka   sen så satte jag mig  soffan och då kom dom i full fart och hoppade upp till mig och då satt vi där och myste en stund   i går var jag ju i stallet fick rida bäbisen Shakira och det gick super förutom ner och fock något ryck och började sparka back it och bocka men gick bra lilla buss fröet   sen så ramlade en av     men det gick bra som tur det var sen så åkte vi till backa till stallet och fixade resten sen så åkte vi hem då   snart ska jag gå ut med hundarna   kommer nog då inte gå så långt för kommer inte orka det hehe sen så ska jag spela lite sims 3 och lyssna på musik och kolla lite grejer på datorn nu sitter jag och kollar på Erika som ligger i soffan och kollar på något på datorn som vi kollade på här om dagen fast med mamma då fast länge fram i den grejen kommer inte i håg vad det heter men men sen så ska jag till stallet i dag   och då kommer jag rida bäbisen Shakira  ska blir roligt   det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards