jthelin

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av jessica - 13 oktober 2013 18:06

japp i går var jag på ridlektion fick Shakira   gick super bra är stolt över lilla bäbisen och då var mormor med och tyckte vi red jätte fint fast i gallopen så snubblade hon med det gick bra lilla bäbisen   sen på kvällen så skulle pappa på grabbkväll och jag Erika och mamma och moster skulle ha tjejkväll så det var roligt och mysigt sen sen i dag så var jag också i stallet vi hade stall mötte prata lite och fikade super gott   sen så kommer jag gå i en kurs så jag kan få grönt kort   ska bli roligt men är lite nervös för hoppa för jag har bara hoppat 60 en så länge för jag har varit hopp rädd och så och då skulle man hoppa 80 eller 90 beror på vilken  häst man rider och så hur långa dom är och så men det kommer nog att gå bra hoppas jag   sen så i morn så kommer jag va hemma själv för då ska Erika till ullared då ska hon köpa en grimma till mig   så kommer jag ge den till Rita   sen så kommer jag va i stallet på onsdag i stället för torsdag ska bli roligt   sen på torsdag så ska jag och Erika till moster och gå ut med hundarna och äta mat ska också bli roligt  det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards