jthelin

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

två dar

Av jessica - 5 februari 2014 12:37

japp i går så var jag i skolan sen så åkte jag hem och tog det lungt ett lite tag sen så åkte jag till stallet och hjälpte till med lektionerna och så sen så skulle jag hämta Rocky men då kan Feng fram i hagen för Rocky var ganska långt in i hagen så Feng stoppade mig så fort jag gick undan han för orkade inte motta bort han så ställde han sig framför mig igen och igen lite jobbigt   för han är svår fångad så han brukar gå i från som vart man kommer mot honom och så får han vill va kvar i hagen bus ponnyn men men sen till sist så lämnade han mig tack och lov så jag kunde hämta Rocky och göra ordning honom och så. i dag så vaknade jag kl 8 åt frukost bytte om fixade mig skjussade mamma till jobbet sen så skjussade Erika mig till skolan.... vi kollade på film mys hahah men såg inte klart så ska se den nästa gång gå alltså   sen så skjussade mamma hem mig så vart hundarna super glada så tog ut dom en stund og in dom sen och satte mig i soffan myste lite med dom   sen så på Torsdag ska jag träffa en och prata lite och så... sen på kvällen så ska jag till stallet   sen så på fredag så ska jag på hunddagis roligt roligt ska bli roligt att få se hundarna igen och den som gillade mig   sen så på lördag så ska jag till stallet och hjälpa till på lektionerna och så klart ska jag rida   sen så på söndag kommer jag nog gå ut med hundarna en långis kanske sen så ta det lungt så har mycket denna vecka kan man säga eller hur  nu så sitter jag vid datan och ska spela lite granna och sims 3 som vanligt lyssnar på musik också   sen så ska jag och mamma hämta Erika sen japp det var typ allt en lång inlägg det var länge sen jag gjorde haha men hejå    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica - 30 maj 2014 13:26


i torsdags så var jag ledig som alla andra var då med  vid halv 1 så åkte jag till stallet sen så fick jag Rida Shakira var länge sen nu jag red henne i skogen var så himla mysigt och så vi  red barbacka och vi hade jätte bra väder  för nu så rider j...

Av jessica - 27 maj 2014 13:21


japp i går så var jag hemma ledig så skönt kollade lite på tv gick ut med hundarna gick till mormor och fick lite rarbarber paj super gott  sen när jag kom hem så spelade jag lite sims 3 roligt roligt raderade lite familjer.... för jag ville få bort ...

Av jessica - 26 maj 2014 13:30


i lördags så red jag lektion gick väl bra... hade Shakira hon var super duktig men gick inte lika bra som det brukar  men aja går väl bättre nästa gång hehe sen så åkte vi hem och så i går så kom mormor och firade mamma för hin fyller år i dag gratti...

Av jessica - 23 maj 2014 13:39


japp var på hunddagiset i går fick gå med Melwin mysigt sen så såg vi en orm inte roligt så jag ville gå till backa men det gjorde vi inte utan tog typ en om vägg är skit rädd för ormar hehe sen så åkte jag till stallet mockade ur boxar för nu går hä...

Av jessica - 21 maj 2014 13:37


i söndags så gjorde jag inte så mycket... hela familjen var ute med hundarna i skogen mysigt och så tränade vi dom lite sen så åkte vi hem och så i måndags så låg jag hemma och var sjuk blev sjuk på söndags kvällen det började men ont i halsen det vä...

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards