jthelin

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av jessica - 15 februari 2014 17:26

vaknade kansek vid kl 9 eller nått så gick ner och myste lite med hundarna satt och pratade lite med familjen sen så åt jag frukost och kollade lite på tv sen så spelade jag sims innan jag bytte om till ridkläder   sen så åkte jag och Erika till stallet fick rida bäbisen Shakira   gick super hon gick jätte fint och i form och så så stålt över lilla böbisen  sen så åkte vi hem så färgade pappa mitt hår behöves hehe för orkade inte vänta tills frisören och så sen så i kväll är mello men det är inga bra så vet inte om jag ska kolla men men sen så kommer Ronja hon ska sova är så det kommer fet roligt haha kommer nog va vaken skit länge som vi brukar va eller somna på en gång får se hur det blir med det då men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards