jthelin

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av jessica - 20 februari 2014 08:40

vaknade vid kl 8 för kunde inte sova mer så gick ner myste med hundarna och då såg jag snön nej vill inte ha mer...   sen vid kl 10 eller nått så ska jag ringa hunddagiset och kolla om jag får ta med min lilla vovve hoppas det finns plats och att det går och att jag vågar ringa   aja får peppa mig själv och se till att mina hundar är nära mig då hahah sen vid kl 5 så börjar min träning undrar vilken häst jag kommer få haha hoppas på Shakira eller Rita   nu så kollar jag runt lite granna ska spela lite sims 3 hade kommit ganska långt på en gubbe som jag började på i går hon hade precis fått fem sjärnit och får valpar som blivit stora och snart skulle få barn men då var jag ju tvugen att fixa en grej och glömde spara den så alt försvan fan vad arg jag blev då och ledsen   men hade familjen kvar men bara när hon har sina två små hundar och inte känd men aja får väl börja om bara tråkigt... men det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards