jthelin

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av jessica - 19 februari 2014 12:01

vaknade lite innan kl 9 för då börjar hockyn så jag Erika och mamma satt och kollade haha men vi van den så då är vi kvar hahah sen så kommer vi spela så vi kommer få spela mot silver eller guld som om vi vinner då så får vi spela mot det hoppas  så ringde pappa så fort dom gjorde mål haha sen så gick jag ut med Kelly och Erika med Lindsy bäbisen gick super bra så stolt över lilla Kelly sen så i morgon så ska jag på som ett läger på kvällen ska blir roligt sen så måste jag peppa mig själv att ringa hunddagiset så Kelly kanske ska få följa med då hoppas att det finns plats hoppas hoppas   sen så hoppas jag på i morn att få Shakira eller Rita haha får se vem jag kommer få det kanske blir någon helt annan får se hur Helena har tänkt med det dårå nu så sitter jag och kollar lite på datorn och ska snart spela lite sims 3 roligt roligt sen äta lunch eller nått haha men det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards