jthelin

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av jessica - 25 februari 2014 13:11

var i skolan dag gick bra slutade vid kl 12 skönt   i morn blir det läsa kanske i 20 min eller mindre räkna lite matte kolla på film resten av tiden sen sluta men hinner inte kolla färdig på filmen men men ahaha skänt en då sen så skjuusade mamma hem mig i dag jag köpte tugummi till mig som smakar som en god tandkräm typ  sen så åkte vi hem mamma åkte till jobbet så gick jag ut med hundarna sen när vi kom hem så fyllde jag på nytt vatten till dom satte mig i soffan och så nu ska jag duscha skönt sen kolla på en film medans jag äter ben & jerry's gott sen så ska jag spela lit spel och sims tre   det blev väl kort inlägg hoppas det i alla fall hopas ni får en skönt start på skolan igen haha ne skoja inte roligt att gå i skolan ju   aja slut på skämtade och så det blir en kort inlägg hejdå  

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards