jthelin

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av jessica - 11 februari 2014 12:02

vaknade kanske vid 8 låg kvar en stund i sängen åt frukost sen bytte jag om fixade mig och så sen när jag gick ner blev hundarna glada så myste lite med dom skulle åka till ett ställe men hon var sjuk så fick åka hem igen men innan så lämnade vi mamma på jobbet sen så åkte jag och Erika till maxi för att handla mat till mig finns inget hemma...   sen gick vi till djur magasinet för att köpa en ny grej till Kelly sen åkte vi hem och Erika åkte till sitt (jobb) så då gick jag in tog på Lindsy kopplet och Kelly och testade nosgrimman tror jag det heter   den passade som tur det var och hon gick som en ängel bra bra  så då gick vi en bra bit sen gick jag in i skogen såg till så jag inte såg nån och sen släppte jag dom så dom fick leka ett tag sen kopplade jag dom och precis när när jag hade gjort den så kom några men det gick super ändå   mina små duktiga änglar   sen när vi kom hem så myste jag lite med dom gav dom godis sen så duschade jag sen bytte jag om till myskläder skönt   nu sitter jag vid datorn och äter mat gott och kollar runt lite och ska snart spela dom vanliga spelen och lindsy och Kelly är med och har koll när jag äter så söta dom är dom vill så gjänra ha bäbisarna     dom kommer få smaka lite såklart hahah med det var typ allt hejdå    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards