jthelin

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av jessica - 10 februari 2014 09:36

vaknade kanske vid halv 9 eller nått så låg kvar en stund i sängen hehe sen gick jag upp och hundarna blev super glada så myste lite med dom en stund   sen så gjorde jag lite frukost åt mig satte mig i soffan sen och åt där kollade lite på tv finns inte så mycket att kolla på men men hittade något i alla fall   senare eller sen så kommer jag gå ut med hundarna får se hur det kommer gå... för Kelly har en grej vet inte vad den heter men man har den vid munnen på hundar om dom drar för mycket och det gick sönder i går   inte roligt så vi ska köpa en ny idag hoppas jag hoppas hoppas   nu så lyssnar jag på musik och kolar runt lite granna och sen ska jag spela sims 3 som vanligt hehe sen så är jag lite ledsen    .. sen så kollar jag på hästar som är till salu   vill så gjärna ha en egen min störta dröm eller en ut av dom i alla fall men det känns som jag aldrig kommer få en för man måste ha råd och mycket mycket mer.. så är lite ledsen över det   men men man får väl hoppas att en dag man kommer få en... är lite ledsen över för nästan alla mina vänner har egna eller kommer få så jag tycker det är lite tråkigt.... men men roligt för dom i alla fall så jag får väl tjata lite mer på mamma och pappa   men men har i alla fall sett några jätte fina men hoppas jag bara får för mamma och pappa nu då aja ska inte prata mer om det inte så roligt att höra kanske och så är det bara deppigt att höra kanske... men i alla fall det var typ allt hejdå      

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards