jthelin

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av jessica - 2 februari 2014 15:15

fick Shakira i går gick super bra   sen så hade vi stall mötte gick bra sen så fikade vi och det var super gott sen när jag kom hem så myste vi sen så kollade vi på melodilfetevalen var väl OKEJ tyckte inte det var så bra heheh men dom som sjung var bra   idag så vaknade jag kanske vi 8 kanske eller nåt åt frukost myste med min kanin smulan sen gick jag upp och bytte om till myskläder typ hahah   så så åkte vi till holmen där hon bor som håller kursen roligt vi gick egenom lasting och linda ben och mer gick super men mycket kunde vi sen innan men bra och veta hahah sen så åkte vi hem så vart hundarna super glada bäbisarna så satte jag mig i soffan derekt för jag är så trött  nu sitter jag vid datan och ska spela lite sims 3 som vanligt kollar lite på tv pratar lite med mamma och Erika   det var typ allt hejdå  bjuder på bilden hahaha    

Presentation


jag heter jessica
har två hundar
och en kanin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards